Veslanje na WaterRower spravi

Veslanje aktivira 84% mišićne mase; od vrška prstiju koji drže ručke (vesla) do stopala i papučica. Uz veslanje se aktiviraju svi mišići na bitnim tjelesnim točkama.

Veslanje se sastoji od brzog (faza zaveslaja) i sporog (faza oporavka) kretanja. Ono što vam je potrebno je spretnost koordinacije ritma kretanja kako bi lagano i glatko veslali bez trzaja.

Dijagrami navedeni niže prikazuju osnovne faze veslanja:

Držanje (Catch position)

Sjednite uspravno, tijelo lagano nagnite prema naprijed, ruke ispravite ispred sebe, opustite ramena, podignite glavu s pogledom ispred sebe, noge savijte u koljenu skoro do uspravnog položaja.

The_Catch_Position_focus_points_600wide-HR

 

Povlačenje / Zaveslaj (Drive Phase)

Zaveslaj započinjete potiskom nogu gdje ruke ostaju zategnute te ih skupljate kada su iznad koljena dok trup održavate čvrstime (aktivirajte trbušne mišiće) i lagano se naginjete prema natrag.

 

Veslanje-Zaveslaj-The_Drive_Phase-HR

 

Kraj zaveslaja (Otpuštanje)

Noge su u potpunosti istegnute, trup je lagano nagnut prema natrag, ruke povučene do prsiju, ramena opuštena a glava ispravljena s pogledom ispred sebe.

Veslanje-Konec_Zaveslaja_The_Recovery_Phase-HR

Tada slijedi faza povratka (oporavak) u položaju za hvatanje (catch position) koja je sporija od samog zaveslaja, u omjeru 1:2.

Među prvim vježbama u veslanju fokusirajte se na pravilno kretanje, faze kretanja i ritam veslanja. Uz pravilno vježbanje će ono postati lakše i prirodnije te ćete otkriti sve prednosti veslanja.

Back to Top

Zastupništvo i prodaja: Nuedi d.o.o., Kotnikova 27, 1000 Ljubljana | info@waterrower.hr
naš partner u Hrvatskoj: STAR FITNESS Zagreb, Nova Ves 17, HR-10000 Zagreb

Narudžbe zaprimamo 24/7